عنْ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ الله عَنْهُمَا: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ (ص) قَالَ: «صَلاةُ الْجَمَاعَةِ تَفْضُلُ صَلاةَ الْفَذِّ بِسَبْعٍ وَعِشْرِينَ دَرَجَةً».
ابن عمر رضي الله عنهما نقل مي كند كه رسول الله (ص) فرمود: «نماز جماعت بر نمازي كه تنها خوانده شود، بيست و هفت درجه، برتري دارد». صحیح البخاری

 

جدیدترین پست ها

telegram
کانال ارشادات استاد در تلگرام

موضوع : تفسیر قرآن

عنوان : ادامه تفسیر قرآن مهر 99

احمد آخوند قربانپور

بسم الله الرحمن الرحیم

همه می دانیم که در دوره ای از زمان زندگی می کنیم که دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و فساد سعی در از بین بردن ایمان پاک مسلمانان دارند. و برای از بین بردن ایمان جوانان تلاش و هزینه های هنگفتی را صرف می کنند. آنها سعی می کنند به عقاید باطل و انحرافی خود رنگ و رویی قرآنی ببخشند و آنها را به نام قرآن و سنت رسول خدا صل الله علیه و اله و صحبه وسلم در بین مسلمانان گسترش دهند. برای تحقق این کار آنها قسمت های بریده شده از قرآن را با معنی دلخواه خود بیان می کنند و عقاید خود را برگرفته از قرآن می دانند و مسلمانانی هم که از آرای مفسرین مذهب آگاهی ندارند در دام آنها گرفتار می شوند.

ای مسلمانان بدانید که علمای اهل سنت و الجماعت برای استخراج حکم یا عقیده ای از قرآن و سنت، تمام آیات و احادیث مربوطه را جمع آوری کرده و بصورت منسجم و یکپارچه آنها را مورد تفسیر و تاویل قرار می دهند. اما نادانان عالم نما قسمت های بریده شده از قرآن یا سنت را بدون در نظر گرفتن آیات و احادیث دیگر برای قبولاندن حکم یا عقیده خود به کار می گیرند. پس برای ما لازم است تا معانی و مفاهیم منسجم قرآنی را از زبان علمای ربانی و منابع معتبر مذهبمان درک کرده و برای جوانان و نوجوانانمان آموزش دهیم تا آنها طعمه ی این اغتشاش عقیده و مذهب نگردند.

ادامه کلاس های پربرکت تفسیر قرآن کریم از زبان استاد احمد آخوند قربانپور برای دانلود ارائه می گردد. امیدواریم مورد استفاده مردم مسلمان و قرآن دوست ترکمن صحرا قرار بگیرد.

سوره بقره  کامل شد. 

سوره آل عمران تا آیه 7 برای دانلود قرار گرفت.

تاریخ : 1400/1/7

 

دسته بندی موضوعی :

 

برنامه های هفتگی :


شنبه
یک شنبه
دوشنبه
سه شنبه
چهارشنبه
پنج شنبه
جمعه

 

 

 

 

 

حوزه علمیه خاتم الانبیا (ع) شهر فراغی khatamalanbia.com